سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وکیل طلاق

وکیل طلاق ، وکیل ملکی ، وکیل دادگاه انقلاب ، وکیل تجدید نظر ، وکیل اعاده دادرسی
نظر

 

سؤالی که در این مقاله قصد داریم تا به توضیح بیشتر در مورد آن بپردازیم. در خصوص نام هارت قابل به توضیح است که این کلمه مخفف Highway Addressable Remote    است. جالب است بدانید که در سراسر دنیا بیشتر دستگاه‌های هوشمند داری HART هستند.

اگر بخواهیم یک تعریف ساده از پروتکل هارت داشته باشیم باید گفت، پروتکل هارت یک استاندارد جهانی است. استاندارد جهانی به منظور ارسال و دریافت اطلاعات دیجیتالی است. ارسال اطلاعات از طریق سیم‌های آنالوگ در بین دستگاه‌های هوشمند و سیستم کنترل نظارت یا ارتباطات دستی است.

در تعریف دقیق‌تر، هارت یک پروتکل ارتباطی به صورت دو طرفه است که امکان دسترسی داده‌ها را بین سیستم میزبان فراهم می‌کند. سیستم میزبان می‌تواند همه نرم‌افزار‌ها را تحت کنترل خود قرار دهد. سؤالی که در این قسمت مطرح می‌شود این است که هارت چیست؟ اگر می‌خواهید پاسخ این سؤال که hart چیست؟ را بیابید تا پایان با ما همراه باشید. در این مقاله به توضیح بیشتر در مورد نحوه دستگاه هارت و کارکرد آن می‌پردازیم. با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتر در مورد اینکه دستگاه هارت چیست کسب کنید.

دستگاه هارت چیست

نحوه کارکرد پروتکل هارت

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پاسخ این سؤال که hart چیست؟ در ادامه به توضیح بیشتر در مورد نحوه کار و کاربرد‌های پروتکل هارت می‌پردازیم. در خصوص نحوه کارکرد پرتوکل هارت لازم به توضیح است که کار اصلی آن برقراری ارتباط دو طرفه دیجیتال هوشمند است.

برقراری این ارتباط را بدون اختلال در سیگنال‌های آنالوگ ترانس دست دوم انجام می‌دهد. در حین کار هارت، همزمان با استفاده از استاندارد FSK خود را بر روی سیگنال آنالوگ مدولاسیون می‌کند. پارامتر‌های دیجیتال معمولاً کاربرد‌های دیگری هم دارند.

از جمله دیگر کاربرد‌های آن می‌توان به پارامتر‌های پیکربندی تجهیزات و سیگنال‌های تشخیص خطا اشاره کرد. به طور کلی می‌توان گفت که کاربرد پروتکل hart برقراری ارتباط دو طرفه مطمئن و امن بین مجموعه‌ای از تجهیزات نصب شده در فیلد و تجهیزات اتاق کنترل است.

مزایا پروتکل هارت

یکی از مهمترین مزایای پروتکل هارت طراحی آسان آن است. طراحی آسان سبب شده تا استفاده از آن هم پیچیدگی خاصی نداشته باشد و به آسانی بتوان از آن استفاده کرد. در خصوص دیگر مزایای آن بهتر است بدانید که هزینه‌های تعمیر و نگهداری از آن هم کم است، در نتیجه داشتن آن هزینه‌آور نیست. سازگاری بالای پروتکل هارت هم از دیگر مزایای آن محسوب می‌شود.

از سازگاری بالایی با ابزار‌های دقیق آنالوگ برخوردار است. قابلیت اتصال به صورت مالتی دراپ هم از جمله مهمترین مزایای آن محسوب می‌شود. در خصوص مزایای این دستگاه بهتر است به این نکته نیز اشاره کنیم که دارای توانایی برقرار ارتباط همزمان دیجیتال و آنالوگ است. پیشنهاد می شود مقاله دیگر ما درباره اسیلوسکوپ چیست را بخوانید.

تفاوت پروتکل هارت با مدباس

یکی از سؤال‌های رایجی که در مورد پروتکل هارت مطرح می‌شود، این است که تفاوت پروتکل هارت با مدباس چیست؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت که تفاوت اصلی این دو با یکدیگر در این است که پروتکل mod bus از ارتباط سریالی برخوردار است. این نوع پروتکل برای اولین بار در سال 1979 طراحی و ساخته شد. هدف اصلی از ساخت آن هم این بوده که برای کنترل‌کننده‌های منطقی قابل برنامه‌ریزی طراحی و ساخته شد.

امروزه مد باس یک وسیله‌ای است که استفاده از آن برای اتصال دستگاه‌های صنعتی رایج شده است. به طور کلی با خواندن این مطلب از تفاوت پروتکل هارت با مدباس مطلع شدید. با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در مورد این موضوع کسب کنید.

تفاوت پروتکل هارت با فیلدباس

موضوع دیگری که قصد داریم تا به توضیح بیشتر در مورد آن بپردازیم، تفاوت پروتکل هارت با فیلدباس است. برای توضیح بیشتر در مورد تفاوت پروتکل هارت با فیلدباس باید گفت، همانگونه که می‌دانید پروتکل هارت یک پروتکل ارتباط صنعتی محسوب می‌شود. هدف اصلی استفاده از این پروتکل برقراری ارتباط بین اجزای مختلف مانند سنسور، کنترل‌کننده‌ها و سیستم‌های اتوماسیون صنعتی است.

ساختار این دستگاه به گونه‌ای طراحی شده است کهازاباط داده‌های دیجیتال را بر روی سیگنال‌های آنالوگ اجرا می‌کند. در خصوص پروتکل فیلد باس لازم به توضیح است که یک سیستم ارتباطی دو طرفه دیجیتالی محسوب می‌شود.

به بیانی بهتر پروتکل فیلد باس یک شبکه محلی محسوب می‌شود که برای تجهیزات دیگر یک ابزار دقیق محسوب می‌شود. کار اصلی آن هم کنترل و تنظیم فرایند و اتوماسیون تولید است. ناگفته نماند که فیلد باس دارای قابلیت‌های خوبی به منظور توزیع عملیات کنترل بین تجهیزات فیلد است. پیشنهاد می شود مقاله دیگر ما درباره نحوه بستن ترمینال برق را بخوانید.

به عنوان سخن پایانی باید گفت در این مقاله به توضیح بیشتر در مورد اینکه هارت چیست پرداختیم. علاوه بر این با مزایای این پروتکل نیز بیشتر آشنا شدید. در خصوص مزایای پروتکل هارت لازم به توضیح است که موارد گفته شده در این مقاله تنها چند مورد از مزایا پروتکل هارت هست.

به طور کلی پروتکل هارت مزایای زیادی دارد. علاوه بر این دانستید که پروتکل hart یک پروتکل صنعتی محسوب می‌شود. این پروتکل بر اساس استاندارد‌های FSK طراحی و ساخته شده است. در خصوص تفاوت پرتوکل هارت با فیلدباس هم لازم به توضیح است که تفاوت اصلی آن‌ها تفاوت در اجزا سنسور‌ها کنترل اتوماتیک به کار رفته در هر یک از آن‌ها است.

بهتر است بدانید که کنترل فیلدباس برای برقراری یک ارتباط دو طرفه است. کاربرد اصلی پروتکل هارت هم برای این است که از آن به منظور پیکربندی تجهیزات، پارامتر‌های کالیبراسیون و.... استفاده شود. ویژگی و مزیت مهم پروتکل هارت که سبب محبوبیت آن شده است، طراحی و کار راحت و آسان با آن می‌باشد. علاوه بر این اگر دچار مشکل شود به آسانی قابل تعمیر است و نگهداری و تعمیر آن سریع و کم هزینه است.

خرید ترانس دست دوم

 

 


نظر

تفاوت پچ‌ کورد با کابل شبکه از مسائلی می‌باشد که بیشتر اوقات ذهن بسیاری از کاربران و مشتریان را مشغول می‌کند. استفاده از تجهیزات شبکه در زندگی روزمره بسیاری از ما قرار داشته ولی اغلب مردم وقتی صحبت از کابل شبکه در مقابل پچ‌ کورد شبکه می‌شود گیج می‌شوند. اما نگران نباشید، زیرا  تمرکز این مقاله بر تفاوت کابل شبکه در مقابل پچ کورد شبکه خواهد بود.

یک  پچ کورد شبکه patch cord با کابل‌های‌ موجود در یک کابل‌کشی  ساختار یافته استاندارد از نظر انعطاف پذیری و‌ راحتی کار و معمولا طول تفاوت دارد. هم‌چنین کابل استاندارد مسی یک کابل واحد جامد است که روکش شده است اما  پچ کورد شبکه رشته ای از سیم های نازک مسی است. بنابراین میرایی یا افت سیگنال در پچ‌ کورد شبکه بیشتر از کابل جامد است بوده و به همین دلیل معمولا در طول‌های کوتاه‌تری یافت می شوند.

پچ کورد شبکه

استفاده از  پچ کورد بسیار راحت‌تر بوده و با استفاده از آن می‌توان رایانه را به هاب شبکه، روتر یا سوئیچ اترنت متصل کند، که برای ساخت شبکه‌های رایانه خانگی بسیار مفید و آسان بوده و نیازی به سوکت زنی نخواهد داشت.

کاربرد کابل شبکه

کابل شبکه در کلی‌ترین تعریف خود اشاره به هر نوع کابلی دارد که وظیفه مخابره اطلاعات را در شبکه‌های گوناگون به عهده دارد. اما جالب است بدانید بیشتر افرادی که از کابل شبکه صحبت می‌کنند و بیشتر محصولاتی که به عنوان کابل شبکه شناخته می‌شوند هر دو اشاره به کابل شبکه اترنت دارند.

اترنت نوعی پروتکل است که نحوه ارتباط و پردازش اطلاعات را از طریق یک رسانه تعیین می‌کند. کابل شبکه اترنت شامل کابل فیبر نوری ، کابل های جفت تابیده یا کابل کواکسیال است. کابل شبکه مسی و کابل فیبر نوری دو نوع متداول کابل شبکه اترنت هستند. به طور کلی ، بین عموم کابل های شبکه اترنت به عنوان کابل های Cat5 ، Cat5e و Cat6  برای سهولت در نامگذاری شناخته می‌شوند.

بنابراین ، به طور خلاصه ، کابل شبکه هر نوع کابل برای انتقال اطلاعات در شبکه‌های متنوع است، در حالی که پچ کورد به عنوان زیرمجموعه ای از کابل شبکه اترنت با ویژگی منحصر به فرد طول کوتاه‌تر و وجود کانکتور در هر دو انتها می‌باشد.

همان‌طور که اشاره شد انواع مختلفی از کابل‌های شبکه وجود دارد که هر نوع دارای مشخصات و کاربردهای مختلفی است. به عنوان مثال، کابل فیبر نوری برای مسافت‌های طولانی یا برنامه‌هایی که به پهنای باند بالا یا انزوای الکتریکی نیاز دارند ، استفاده می‌شود. در حالی که از کابل‌های کراس آور اترنت در سیم‌کشی ساختمانها استفاده می شود.

کاربرد پچ کورد patch cord

پچ کورد شبکه نوعی کابل است که در هر دو انتهای آن کانکتور یا رابط دارد. این کانکتورها برای اتصال یک دستگاه یا پایانه به منبع تغذیه یا منبع سیگنال استفاده می شود. پچ‌ کورد فیبر نوری و پچ‌ کورد شبکه اترنت، مانند  پچ کورد cat6، شباهت بسیاری به کابل های شبکه اترنت دارند. با این وجود  پچ‌ کوردها اغلب در دفاتر اداری و در عین حال قفسه های الکتریکی مانند پچ پنل ها برای مسافت های کوتاه استفاده می شوند.

آیا تمام کابل های شبکه اترنت یکسان هستند؟

جواب همان‌‌‌‌‌ طور که پیش‌‌‌‌تر اشاره شد واضح می‌باشد. انواع مختلفی از کابل های اترنت وجود دارد، مانند کابل فیبر نوری، کابل کراس آور و کابل های مسی با CAT یا category های مختلف که هرکدام از این کابل ها دارای ساختارهای متفاوت برای شرایط متفاوت می‌باشند.

با وجود اینکه کابل CAT6 و CAT6A دارای کارایی بالاتری هستند، اما هنوز بسیاری از شبکه های محلی از کابل های شبکه CAT5E به دلیل مقرون به صرفه بودن استفاده می کنند. با این حال برای افرادی که سرعت بالاتر برایشان در اولویت قرار دارد، کابل CAT6 انتخاب بهتری خواهد بود.

آیا می توان از کابل پچ کورد و کابل شبکه اترنت به جای یکدیگر استفاده کرد؟

با این حال که تفاوت پچ‌ کورد و کابل شبکه در تفاوت و میزان انتقال سیگنال در مسافت طولانی است، جواب بله است. در اکثر مواقع کابل شبکه و کابل پچ کورد هم رده، عملکرد یکسانی خواهند داشت. زیرا هر دو از کانکتور های مشابهی استفاده می‌کنند‌‌. تنها تفاوت این است که باید در عمل سوکت زنی برای کابل شبکه مهارت داشته باشید.

خرید پچ کورد شبکه


نظر

 

زانتان گام

یکی از ترکیبات شیمیایی که به شدت در صنایع و مخصوصا صنعت تولید غذا به کار می رود، زانتان گام می باشد. این ماده که آن را با نام های دیگری چون گزانتان گام و یا صمغ زانتان نیز می شناسند، به واسطه تخمیر نوع خاصی از باکتری به نام زانتوموناس تولید می شود و امروزه به عنوان افزودنی غذایی بی خطر به مواد خوراکی اضافه می شود. اما کاربردهای این ماده فراتر از اینهاست و خواص فیزیکی و شیمیایی آن و در عین حال بی خطر بودنش، سبب شده تا این روزها طرفداران زیادی در بین صاحبان صنایع پیدا کند. اما زانتان گام چیست و چه کاربردهایی دارد؟ خواص ویژه این ماده کدامند که سبب شده تا در صنعت و به ویژه صنایع غذایی تا این حد مورد استفاده قرار گیرد؟ در این مطلب شما را به طور کامل با زانتان گام، خواص و کاربردهای آن آشنا کرده و برای تهیه آن از مراجع معتبر یاریتان خواهیم کرد.

 

زانتان گام چیست؟

در ابتدا به بررسی ماهیت این ماده خواهیم پرداخت. زانتان گام نوعی پلیمر به شدت سنگین است که با فرمول شیمیایی C35H49O29 نمایش داده می شود. در لاتین به این ماده Xanthangum گفته می شود. این ماده از نظر شکل ظاهری جامدی سفید رنگ است که غالبا به شکل پودر به فروش می رسد. باید اشاره کرد که زانتان گام به خوبی در آب حل می شود و از همین حلالیت مناسب در آب در صنعت بهره های فراوانی گرفته می شود. زمانی که زانتان گام در آب حل شود، سبب پایداری مناسب آن شده که ماده مورد نظر را به ماده ای پایدار بدل خواهد ساخت. این ماده پس از حل شدن در آب حالت ژله ای پیدا می کند و از آنجایی که نوعی کربوهیدرات بر پایه الیاف محلول می باشد، بدن انسان قادر به هضم آن نیست. با این تفاسیر ورود زانتان گام به بدن، هیچ نوع کالری و خاصیتی برای فرد نخواهد داشت. از آنجایی که زانتان گام خاصیتی مشابه پلاستیک را داراست، ترکیب آن با هر ماده ای می تواند سبب بالا رفتن ویسکوزیته و غلظت ماده خواهد شد. هم چنین این ماده فاقد گلوتن بوده و به همین دلیل این روزها استفاده از آن در صنعت غذا طرفداران زیادی پیدا کرده است. تا جایی که ما روزانه مقادیر زیادی از این ماده را توسط غذایی که می خوریم وارد بدن خود می کنیم.

 

 

 

در جدول زیر برخی از ویژگی های این ماده را مشاهده می کنید.

 

نامزانتان گام، گزانتان گام، صمغ زانتان

فرمول شیمیاییC35H49O29

حالت فیزیکیجامد

رنگسفید

حلالیت در آببه شدت محلول

 

 

موارد استفاده زانتان گام

زانتان گام ماده ای بدون بو است که افزودن آن به هر ترکیبی تغییری در طعم و بوی آن ایجاد نمی کند. از سویی فاقد کالری می باشد و بدون گلوتن بودن آن برای افرادی که در رژیم های غذایی خاص هستند و یا به گلوتن حساسیت دارند، به شدت مناسب است. بنابراین طبیعی است که یکی از عمده موارد استفاده زانتان گام در صنعت غذا باشد. در کنار این موارد، خاصیت امولسیون کنندگی و پایداری که به مواد می بخشد، سبب شده تا در کنار مواد غذایی در بخش های دیگری هم شاهد بهره گیری از آن باشیم. در ادامه به گوشه ای از موارد استفاده زانتان گام اشاره کرده ایم.

 

کاربرد زانتان گام در صنایع غذایی

همان طور که اشاره شد، صاحبان صنایع غذایی از عمده ترین مصرف کنندگان این ماده می باشند. کاربرد زانتان گام در صنایع غذایی محدود به بخش خاصی نیست و در طیف گسترده ای از مواد غذایی که مصرف می کنیم، شاهد استفاده از این صمغ می باشیم. علت اصلی که از زانتان گام در صنعت غذا بهره گرفته می شود، تاثیری است که در یکدست شدن، قوام گرفتن و بالا رفتن حجم و ویسکوزیته از خود به جای می گذارد. از سویی دیگر فاقد عارضه جانبی بودن این ماده و بدون گلوتن بودن آن، محبوبیت زیادی را برای این زانتان گام ایجاد کرده است. در ادامه به بررسی مواد غذایی که در آنها از این صمغ بهره گرفته شده است، پرداخته ایم.

 

زانتان گام در لبنیات: یکی از شاخه های اصلی که از این صمغ در آن استفاده های زیادی می شود، صنعت لبنیات می باشد. در این حوزه از زانتان گام به منظور ایجاد پایداری در محصولات استفاده می شود و هم چنین با افزودن آن، طول عمر ماده لبنی افزایش پیدا خواهد کرد. محصولات لبنی نظیر بستنی ها، خامه، انواع شیک ها و ... حاوی صمغ زانتان می باشند. بدون بو و کالری بودن این افزودنی در لبنیات سبب شده تا به منظور حفظ پایداری و هم چنین افزایش حجم محصولات، گزینه ای ایده آل باشد.

 

زانتان گام در نان ها: یکی دیگر از محصولاتی که در آنها از زانتان گام بهره گرفته می شود، نان ها هستند. در این حوزه از صنغ زانتان به منظور افزایش حجم آن، پایدار شدن آن و ایجاد خمیری یکدست استفاده می شود. هم چنین در تولید نان، استفاده از زانتان گام می تواند میزان نیاز به تخم مرغ را کاهش دهد و از سویی بدون گلوتن بودن آن سبب شده تا بیمارانی که توانایی تحمل این ماده را ندارند و از عارضه سلیاک در رنج هستند، بتوانند از انواع نان های تولید شده تا زانتان گام استفاده کنند.

 

 

 

زانتان گام در انواع دسر و نوشیدنی: بخش عمده ای از استفاده زانتان گام در صنعت دسر و نوشیدنی هاست. از این ماده به منظور بالا بردن عمر مفید مواد غذایی و هم چنین بهبود طعم آنها بهره گرفته می شود. زانتان گام سبب می شود که در طول مدت نگه داری نوشیدنی ها و دسر ها، هیچ تغییر شکلی در آنها ایجاد نشده و پایداری مطلوبی را در محصول به وجود می آورد. هم چنین استفاده از آن در انواع نوشیدنی ها، سس و دسر سبب می شود تا کالری آنها کاهش چشم گیری داشته باشد و برای کسانی که به دنبال محصولات رژیمی و کم کالری هستند، انتخابی ایده آل محسوب می شود.

 

 

 

کاربرد زانتان گام در صنایع آرایشی و بهداشتی

یکی دیگر از حوزه هایی که از این صمغ در آن استفاده می شود، صنعت تولید محصولات آرایشی و بهداشتی است. از این ماده در حوزه تولیدات آرایشی و بهداشتی به منظور بالا بردن حجم محصولات و در عین حال حفظ کیفیت آنها استفاده می شود. با استفاده از این صمغ، مواد آرایشی و بهداشتی نظیر انواع کرم ها، لوسیون ها، خمیر دندان و ... قوام بهتری خواهند یافت و به سهولت از ظرف بسته بندی خود خارج می شوند. در عین حال این افزودنی آسیبی هم به بافت بدن، پوست و دهان و دندان نمی رساند.

 

کاربرد زانتان گام در سایر صنایع

خواص این ماده نظیر ایجاد پایداری و مقاومت در برابر تغییرات درجه حرارت و اسیدیته، سبب شده تا در تولید طیف گسترده ای از مواد شیمیایی از این ماده استفاده شود. امروزه در کشاورزی و تولید انواع آفت کش ها از صمغ زاتنان بهره گرفته می شود تا هم حالت محصول در طول مدت نگه داری و استفاده تغییر نکند و هم حجم آن افزایش داشته باشد. هم چنین در صنعت رنگ و رزین از این ماده استفاده های فراوانی می شود و به منظور بهبود کیفیت محصول و رسیدن به حالت فیزیکی مورد نظر از زانتان گام بهره گرفته می شود. شاید جالب باشد که بدانید در رنگ هایی که در دیوارهای منازل خود استفاده کرده اید، زانتان گام وجود دارد. اما بهره گیری از زانتان گام به این موارد محدود نمی شود و امروزه در طیف گسترده ای از تولیدات شیمیایی شاهد استفاده از این صمغ هستیم.

 

 

 

کاربرد زانتان گام در پزشکی

این ماده در پزشکی هم خواص جالبی از خود نشان داده است که برای سلامتی انسان مفید می باشد. مطالعات پزشکی نشان داده است که زانتان گام می تواند منجر به کاهش قند و کلسترول بد خون شود. هم چنین حالت ژله ای که این ماده با ورود به معده از طریق مواد غذایی پیدا می کند، سبب می شود تا حجم عمده ای از معده اشغال شده و میل به خوردن مواد غذایی بیش تر در فرد کاهش پیدا کند. این مساله در افرادی که به دنبال کاهش وزن و رسیدن به اندامی متناسب می باشند، اهمیت پیدا می کند. زانتان گام می تواند در کسانی که دچار خشکی دهان هستند، به عنوان نوعی بزاق دهانی مصنوعی مورد بهره برداری قرار گیرد. بررسی های بیش تر برای رسیدن به خواص پزشکی زانتان گام در حال انجام می باشد و با به اثبات رسیدن ویژگی های مفید این صمغ، احتمال استفاده گسترده آن در داروسازی وجود خواهد داشت.

 

در جدول زیر می توانید برخی از کاربردهای این ماده را در یک نگاه مشاهده کنید.

 

            کاربردهای زانتان گام        صنایع غذاییاستفاده به عنوان نوعی پایدار کننده مواد غذایی

بهره گیری به منظور افزایش طول عمر مفید ماده غذایی

افزایش حجم و غلظت مواد غذایی

جایگزینی مناسب برای تخم مرغ و ترکیبات حاوی گلوتن در محصولاتی نظیر نان

    صنعت آرایشی و بهداشتیافزایش دهنده ویسکوزیته و حجم محصولات

بهبود دهنده حالت ماده و سهولت خارج شدن از بسته بندی

افزایش دهنده حجم محصول

  استفاده در صنعتبهره گیری به منظور تولید محصولات آفت کش

استفاده در صنعت رنگ و رزین به عنوان پایدار کننده

  استفاده پزشکیموثر در کاهش قند و کلسترول بد خون

از بین برنده خشکی دهان

موثر در کاهش وزن و لاغری

 

 

صمغ زانتان را از کجا تهیه کنیم

موارد استفاده عدیده ای که این ماده دارد، سبب شده تا نیاز به آن در بازار به شدت گسترده بوده و تولید کنندگان مواد شیمیایی اقدام به تولید و فروش این ماده کنند. اما پرسش اینجاست که صمغ زانتان را از کجا تهیه کنیم که بابت کیفیت و قیمت خیالمان آسوده باشد. با توجه به اینکه این ماده استفاده خوراکی دارد، باید در انتخاب مرجع خرید آن دقت بالایی به خرج داد تا محصول نهایی تولید شده، آسیبی به مصرف کننده وارد نکند. در ادامه این مطلب شما را با بهترین مرجع برای تهیه زانتان گام آشنا خواهیم کرد.

 

 

 

خرید آب اکسیژنه 

خرید زانتان گام 

خرید اسید بوریک 

خرید متا بی سولفیت 

خرید فسفریک اسید 

خرید لسیتین 

خرید دو اتیل هگزانول 

خرید گلیسیرین 

خرید سوربیتول  

خرید بوراکس 

خرید اسید استیک 

خرید سیترات سدیم 

خرید اسید سیتریک 

خرید اسید اکریلیک 

خرید هیدروکسید پتاسیم 


نظر

اطلاعات پروژه

  • محل اجراء: امور مالیاتی پلدختر
  •  
    تاریخ اجرا: سال 1394
  •  
    ابعاد و تعداد: 9 بلوک متحرک 3متری،1 بلوک ثابت 3 متری و 3 دستگاه درب و قفل مرکزی
  •  
    موقعیت: استان ایلام – شهرستان پلدختر
  •  

قفسه بایگانی اداره امور مالیاتی پلدختر در استان ایلام، در سال 1394 توسط شرکت جهان بایگان در 2 ردیف اجرا شد. این پروژه شامل 5 بلوک در هر ردیف است که یک ردیف دربرگیرنده 5 بلوک متحرک 3 متری و 2 دستگاه درب و قفل مرکزی می باشد. همچنین ردیف دیگر نیز شامل 4 بلوک متحرک 3 متری، 1 بلوک ثابت 3 متری و 1 دستگاه درب و قفل مرکزی می باشد.

قفسه بایگانی امور مالیاتی پلدختر از نوع فلزی مکانیکال می باشد که با رنگ پودری الکترو استاتیک رنگ آمیزی شده است. با مطالعه سلسله مقالات مشخصات فنی قفسه بایگانی ریلی متوجه تفاوت استفاده از رنگ پودری الکترو استاتیک با سایر رنگ ها خواهید شد.

در ادامه به مشاهده تصاویری از قفسه بایگانی اداره امور مالیاتی پلدختر می پردازیم.

امور مالیاتی پلدختر:

سازمان امور مالیاتی کشور، سازمانی است هوشمند، قانون‌مدار، مقتدر و مورد اطمینان ذینفعان

مأموریت این سازمان وصول کارا و عادلانه درآمدهای مالیاتی کشور وفق قوانین و مقررات از طریق طراحی و استقرار نظام مالیاتی هوشمند و ارتقا تمکین داوطلبانه مودیان است.

خلاصه ای از وظایف این مجموعه به شرح ذیل است:

  • مطالعه، بررسی و شناخت موانع نظام مالیاتی و برنامه ریزی جهت رفع آنها
  • تنظیم سیاست های اجرایی برای اخذ مالیات در کشور و نظارت برحسن اجرای برنامه های مصوب
  • آموزش و ارائه انواع خدمات به مودیان مالیاتی برای آشنایی آنان با تکالیف مربوط، انجام وظایف قانونی و پرداخت مالیات
  • و …

 

کلید هوایی اشنایدر

 

کلید اتوماتیک اشنایدر

 

نظر

نمایندگی تلویزیون سامسونگ در راستای توزیع و پخش محصولات کمپانی سامسونگ، علاوه بر تأمین و عرضه‌ی مدل‌های گوناگون تلویزیون‌های سامسونگ، امکان ارائه‌ی خدمات پس از فروش را فراهم نموده است. در نمایندگی تلویزیون سامسونگ، امکان ترمیم، تعمیر و تعویض تمامی قطعات تلویزیون‌های پلاسما، ال‌سی‌دی، تلویزیون‌های هوشمند و ال‌ای‌دی فراهم شده است. مهندسان و کارشناسان نمایندگی سامسونگ با در اختیار داشتن تجهیزات الکترونیکی و فنی پیشرفته، قادر هستند تا تمامی مشکلات و نواقص موجود در تلویزیون‌های سامسونگ را برطرف نمایند. کارشناسان این مرکز طی دوره‌های تخصصی و حرفه‌ای، عملکرد هر دستگاه و شیوه‌ی تعمیر منحصر به فرد ان را آموخته‌اند.

 

تعمیر تلویزیون سامسونگ

 

در صورت افت عملکرد دستگاه تلویزیون سامسونگ و یا بروز هرگونه نقص در بدنه و تصاویر آن و یا حتی خرابی بخشی از آن، کافی است تا با نمایندگی تلویزیون سامسونگ تماس بگیرید و از مشاوره و راهنمایی مهندسان و متخصصان نمایندگی تلویزیون سامسونگ در زمینه تعمیر و بازیابی دستگاه خود بهره‌ ببرید.

لازم به یادآوری است که به دلیل ساختار ویژه‌ی محصولات سامسونگ، تعمیر محصولات این شرکت توسط افراد مبتدی و ناکارآمد نه تنها مشکل اولیه‌ی دستگاه را رفع نخواهد کرد بلکه ممکن است با وارد کردن آسیب‌ها و صدمات جدی به دیگر بخش‌های دستگاه، افت دائمی عملکرد و یا از کار افتادگی کامل دستگاه به وجود آید. برای پیشگیری از اتفااقت این‌چنینی تعمیر هر یک از محصولات این شرکت را صرفاً به نمایندگی سامسونگ بسپارید. خدمات نمایندگی سامسونگ، به بهترین شکل، در کمترین زمان ممکن و با نازل‌ترین قیمت به مشتریان گرامی عرضه می‌شود.

تعمیرات تلویزیون سامسونگ

کارشناسان تعمیر تلویزیون سامسونگ در این مرکز به دلیل آشنایی با تمامی ویژگی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری این محصولات قادر به رفع تمامی عیوب ایجاد شده در این دستگاه می‌باشند. بعلاوه کارشناسان این مرکز به دلیل حضور در دوره‌های تخصصی تعمیر، با نوین‌ترین متدهای تعمیرات تلویزیون سامسونگ آشنایی داشته و می‌توانند هرگونه نقص و خرابی ایجاد شده در تلویزیون‌های سامسونگ را به تعمیر و بازیابی کنند.

آنچه که در این میان مکمل حضور کارشناسان گشته است وجود ابزارآلات تخصصی است؛ ابزاری که برای کارشناسان، امکان پیشبرد در عملیات تعمیر و کنترل سیستم‌ها را فراهم می سازد. مدیریت مرکز تعمیر تلویزیون سامسونگ مجموعه‌ای از تخصصی‌ترین ابزارآلات تعمیر را در اختیار کارشناسان خود نهاده و با تلفیق این دو بخش –یعنی کارشناسان متخصص و ابزارآلات پیشرفته- مجموعه ای فراهم آورده است که توانایی رفع تمامی عیوب سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در مرکز تعمیرات تلویزیون سامسونگ را دارند.

نمایندگی سامسونگ و مقالات تعمیرگاه تخصصی سامسونگ

اگر شما نیز دارنده یکی از محصولات سامسونگ هستید کافی است تا در صورت افت عملکرد، یا بروز هرگونه نقص در بدنه و یا حتی خرابی بخشی از آن، با نمایندگی سامسونگ تماس بگیرید و از مشاوره و راهنمایی مهندسان و متخصصان این مرکز در زمینه تعمیر و اصلاح دستگاه خود بهره‌ ببرید. کارشناسان ما از زمان تعمیر تا اصلاح و راه‌اندازی مجدد دستگاه، با شما همراه خواهند بود.

جهت ارتباط با نمایندگی سامسونگ می‌توانید از طریق شماره‌ تلفن‌های موجود در سایت با ما تماس بگیرید. کارشناسان تعمیرات سامسونگ با دارا بودن برترین و بزرگترین آرشیو محصولات اورجینال و تسلط به عملکرد تمامی قطعات سخت افزاری و نرم افزاری هریک از محصولات، توانایی آن را دارند تا هریک از محصولات معیوب را به همان شکل اولیه تعمیر و بازسازی نمایند. برخی از مقالات تعمیرگاه تخصصی سامسونگ در بخش زیر ارائه خواهند گشت.

نمایندگی سامسونگ در تهران

نمایندگی سامسونگ در تهران در خدمت تمام کاربران است تا خدمات و تسهیلاتی مفید و کاربردی به آنها ارائه دهد. در این نمایندگی به راحتی می توانید مجموعه ای از بهترین و با کیفیت ترین خدمات و تسهیلات را دریافت کنید. این خدمات و تسهیلات به گونه ای طراحی شده اند که تمام نیاز های کاربران در هر سطحی را تامین می کنند. در این نمایندگی از تعمیر تلویزیون سامسونگ تمامی سرویس ها و خدمات همراه با ارائه کارت گارانتی کیفیت است. برای دریافت اطلاعات بیشتر با نمایندگی سامسونگ در تهران تماس بگیرید.

بخش سرگرمی های خانگی

شرکت سامسونگ الکتریکز از سال 1969 آغاز به کار کرد که تولید غالب آن هم تلویزیون بود. نخستین تلویزیون سیاه و سفید ساخت این شرکت در سال 1970 وارد بازار شد.سامسونگی ها در دهه 70 کسب و کار خود را گسترش دادند و حتی تا تولید محصولات پتروشیمی هم پیش رفتند. این شرکت همچنین در این زمان تولید محصولاتی چون ماشین لباسشویی، یخچال فریزر و مایکروویو را هم آغاز کرد.در دهه 1990 سامسونگ تمرکز و توجه خود را بیش از گذشته بر دستگاه های الکترونیکی معطوف کرد. این شرکت شروع به تولید تلویزیون های رنگی، کامپیوترهای شخصی و ضبط صوت کرد. در همان زمان صادرات محصولات خود به کشورهای آمریکای شمالی را هم آغاز کرد.