سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وکیل طلاق

وکیل طلاق ، وکیل ملکی ، وکیل دادگاه انقلاب ، وکیل تجدید نظر ، وکیل اعاده دادرسی
نظر

روشن شدن تلویزیون با تاخیر، نشان دهنده بروز ایراد در برد پاور است که نیاز به تعمیر تلویزیون سامسونگ دارد؛ البته مسئله بیشتر مربوط به خازن های این برد است. درواقع همه یا تعدادی از خازن ها آسیب دیده اند و باید تعویض شوند. البته احتمال خرابی چوک های ورودی هم وجود دارد. تعمیرات تلویزیون سامسونگ و دیگر برندها در این شرایط، معمولا به این صورت است که تکنسین خازن های معیوب برد پاور را تعویض می کند.

خاموش شدن تلویزیون

اگر تلویزیون شما به صورت خود به خود خاموش می شود، احتمالا مین برد آن آسیب دیده است. البته فرسودگی قطعات برد اصلی، استفاده از کابل HDMI نامرغوب، فلش مموری یا هارد اکسترنال ویروسی، نوسان برق و خرابی آی سی برد پاور هم در بروز این مشکل بی تاثیر نیستند. این بخش ها باید بررسی شده و در صورت نیاز، ترمیم یا تعویض شوند. بهتر است برای رفع مشکل خاموش شدن تلویزیون، از تکنسین های تعمیر تلویزیون Samsung کمک بگیرید .

پاک شدن حافظه تلویزیون

پاک شدن حافظه هم یکی از مشکلاتی است که تکنسین های تعمیرات تلویزیون سامسونگ بعضا با آن مواجه می شوند. گاهی پیش می آید که پس از خاموش و روشن کردن تلویزیون، برنامه ریزی آن به هم میخورد و نیاز به تنظیم دوباره دارد. همچنین هنگام ریست کردن تلویزیون هم حافظه پاک می شود و نیاز به تنظیم مجدد دارد. اگر برای تنظیم مجدد کانال ها و دیگر بخش های تلویزیون با مشکل مواجه شدید، همکاران ما در مرکز تخصصی تلویزیون سامسونگ، خدمات مورد نیاز را به شما ارائه می دهند.

مشکل داغ شدن تلویزیون به تکنولوژی ساخت آن ارتباط دارد. وضعیت این مشکل در تلویزیون های ال سی دی ال ای دی و پلاسما، متفاوت است. درصد احتمال پیدایش مشکل داغ شدن تلویزیون در تلویزیون های پلاسما از دو مدل ال سی دی و ال ای دی بیشتر است. یکی از علل ساخت تلویزیون های ال ای دی و کاهش کاربران تلویزیون های پلاسما همین مشکل داغی بیش از حد بدنه می باشد. البته این تلویزیون ها دارای مزیت های فراوان دیگری هستند که برخی از افراد را به خرید آن ها متمایل می سازد.

اما در این میان ال ای دی ها با بک لایت کاربردی خود مصرف انرژی کمتری داشته و به ندرت دچار مشکل داغی بیش از حد بدنه می شوند. به طور کلی مشکل داغ شدن بیش از حد تلویزیون می تواند ریشه در خرابی بک لایت هم داشته باشد. در چنین شرایطی تعویض بک لایت ضروری است. بنابراین اگر شدت داغی بدنه ی تلویزیون زیاد است؛ با نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ تماس حاصل فرمایید.

وجود لکه های رنگی در تلویزیون

یکی دیگر از مشکلات تلویزیون سامسونگ که البته امکان وقوع آن بسیار اندک است، ایجاد لکه های رنگی در صفحه نمایش دستگاه است. این مشکل از مشکلات تلویزیون سامسونگ به علت مصرف طولانی مدت دستگاه ایجاد می شود. وقتی کاربر مدام و بدون کمترین استراحتی از دستگاه خود کار می کشد، به زودی با لکه های رنگی در تلویزیون سامسونگ مواجه خواهد شد که تعمیر و برطرف سازی آن به تخصص بالایی نیاز دارد.

قطع شدن صدای تلویزیون

گاهی ممکن است کاربر با روشن کردن تلویزیون خود، متوجه قطعی صدای دستگاه خود شود. خرابی پاور تلویزیون سامسونگ، ممکن است چنین مشکلی را به دنبال داشته باشد. رفع خرابی های مربوط به صدا ، نیازمند دقت و مهارت بسیار بالا در امر تعمیر تلویزیون سامسونگ خواهد بود.

گیر کردن تلویزیون سامسونگ در حالت استندبای

گیر کردن مداوم تلویزیون در حالت استندبای می تواند هشداری برای خرابی دستگاه باشد. در حالت استندبای، تلویزیون خاموش شده و چراغ پاور شروع به چشمک زدن می کند. اگر مرتبا شاهد چنین وضعیتی هستید، زمان تعمیر تلویزیون سامسونگ فرا رسیده است. خرابی برد پاور، ناکارآمدی مین برد و یا اتصالی های درونی باعث ظهور حالات استندبای می شوند. فراموش نکنید که تداوم استفاده از کابل های نامرغوب و تقلبی HDMI نیز نقش بزرگی در اختلالات مین برد و در نتیجه، گیر کردن تلویزیون سامسونگ در حالت استندبای دارد.

کم نور شدن صفحه نمایش تلویزیون

امروزه تلویزیون یکی از ملزومات اصلی هر خانه ای است. این دستگاه ممکن است در ساعات زیادی از شبانه روز روشن باشد. روشن ماندن طولانی مدت تلویزیون انواع و اقسام مشکلات ساختاری را در آن پدید می آورد. کم نور شدن صفحه نمایش تلویزیون سامسونگ و یا هر برند دیگری، یکی از مشکلات نسبتا رایجی است که می تواند در اثر کارکرد زیاد از حد تلویزیون گریبانگیر کاربر شود. این خرابی ریشه در اختلالات اجزای داخلی تلویزیون داشته و نیازمند اعمال تعمیرات تخصصی است. البته گاهی احتمال دارد مشکل کم نور شدن صفحه نمایش تلویزیون با بی هم ریختگی تنظیمات آن به وجود آمده باشد.

علاوه بر تنظیمات نادرست، بی کیفیتی فسفر به کار رفته در تلویزیون نیز می تواند عامل اصلی کم نور شدن صفحه ی دستگاه تلویزیون باشد. فسفر موجود در تلویزیون، پس از استفاده ی چند ساله از تلویزیون دچار کاهش کیفیت خواهد شد. این موضوع امری طبیعی است که می توان با استفاده ی صحیح از دستگاه تلویزیون و ایجاد فرصت های دوره ای برای استراحت دستگاه تلویزیون آن را به تعویق انداخت. در این راستا نمایندگی تعمیرات تلویزیون سامسونگ در کنار شما بوده و کلیه ی اختلالات مرتبط با کم نور شدن صفحه نمایش تلویزیون را براساس پارامترهای استاندارد مرتفع می سازد.

 

sanattormoz.parsiblog.com