سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وکیل طلاق

وکیل طلاق ، وکیل ملکی ، وکیل دادگاه انقلاب ، وکیل تجدید نظر ، وکیل اعاده دادرسی
نظر

تعمیر مین برد مانیتور سامسونگ یکی از تخصصی ترین تعمیرات مربوط به مانیتور می باشد. مین برد مانیتور همانند سیستم عصبی عمل می کند و تمامی عملکردهای دستگاه را به بخش های مختلف آن انتقال می دهد. مین برد در واقع یک برد با مدارهای الکتریکی است که قطعاتی مانند خازن، آی سی، پردازنده، ترانزیستور و غیره روی آن قرار می گیرند. به طور کلی می توان گفت: مین برد همانند مادربرد لپ تاپ و کامپیوتر بوده و کنترل پردازش ها و مدیریت عملکرد دستگاه را بر عهده دارد. عوامل مختلفی ممکن است باعث خرابی مین برد شده و تعمیر آن را به دنبال داشته باشند.

این عوامل می تواند در چند مورد خلاصه شود که از جمله آنها می توان به نوسان برق، وارد شدن ضربه به دستگاه، آب خوردگی و کارکرد بالای دستگاه اشاره کرد. در میان این عوامل، نوسان برق و کارکرد بالای مانیتور بیشترین تأثیر را بر خرابی مین برد داشته اند. اگر شما نیز از دسته افرادی هستید که با خرابی مین برد مانیتور خود مواجه شده اید و یا اینکه قصد تعمیر آن را دارید با ما همراه باشید تا با خرابی ها و نحوه تعمیر مین برد بیشتر آشنا شویم.

تعمیر مین برد مانیتور سامسونگ در چه شرایطی لازم است؟

خرابی مین برد با نشانه ها و مشکلاتی همراه است. بروز هریک از این مشکلات، تعمیر مین برد مانیتور را ضروری می نماید. از جمله مشکلاتی که در شرایط خرابی مین برد ممکن است به وجود آید، خاموش شدن ناگهانی مانیتور است. اگر بعد از روشن کردن مجدد مانیتور، شاهد چشمک زدن چراغ پاور جلوی دستگاه بودید در حالی که هیچ تصویری در آن به نمایش در نمی آید، به احتمال زیاد مین برد دستگاه دچار مشکل شده است. از دیگر نشانه هایی که شما را مجبور به تعمیر مین برد مانیتور سامسونگ می کند روشن شدن مانیتور اما تصویر نداشتن آن است. در این حالت مانیتور در حالت استندبای متوقف می شود. در چنین شرایطی باید برای تعمیر مین برد مانیتور خود اقدام کنید.

نحوه تعمیر مین برد مانیتور سامسونگ

تعمیر مین برد مانیتور توسط متخصصان نمایندگی تعمیر مانیتور سامسونگ انجام می شود. این کار با استفاده از دستگاه ها و ابزارآلات پیشرفته و سازگار انجام می گیرد. به طور کلی در تعمیر مین برد مانیتور سامسونگ، روش های ری بال و ری هات (RE-BALL و REHOT ) دو روش اصلی و قابل توجه می باشند. در صورتی که نیاز به تعمیرات تخصصی تری باشد از روش های Resold و Rework برای تعمیر مین استفاده می شود. مرکز تعمیرات SAMSUNG، با فضایی مجهز و مدرن و کارشناسان خبره و کارآزموده قادر به رفع مشکلات مین برد می باشد.

تعمیر مین برد مانیتور سامسونگ

نمایندگی تعمیرات سامسونگ

نمایندگی تعمیرات سامسونگ ارائه دهنده خدمات تخصصی تعمیر دستگاه های سامسونگ می باشد. با توجه به نیازهای متعدد کاربران سامسونگ در بهره مندی از خدمات تخصصی تعمیر دستگاه های ساخت این شرکت، این نمایندگی واحدهای مجزایی برای سرویس دهی به تمامی دستگاه ها فراهم کرده است. واحد تعمیرات لپ تاپ، مانیتور، دستگاه کپی سامسونگ، پرینتر سامسونگ، کولر گازی و تلویزیون سامسونگ از بخش های مهم این مرکز می باشند. شما کاربران گرامی می توانید پس از بروز مشکل در دستگاه خود با نمایندگی سامسونگ تماس گرفته و از خدمات تخصصی آن بهره مند شوید. لازم به ذکر است، نمایندگی مجاز SAMSUNG جهت تعمیر و تعویض قطعات از قطعات فابریک و اورجینال بهره می گیرد. از این نظر مشتریان می توانند با اطمینان خاطر نسبت به تعمیر دستگاه خود در این مجموعه اقدام نمایند.

حل مشکل پریدن صفحه لپ تاپ و چشمک زدن مانیتور کامپیوتر

یکی از دلایل پرپر زدن صفحه لپ تاپ و کامپیوتر می تواند وجود میدان مغناطیسی یا وسایل الکترونیکی در اطراف مانیتور باشد. این اتفاق بیشتر برای کسانی که از کامپیوترهای خانگی استفاده می کنند رخ می دهد. به عنوان مثال هنگامی که موبایل خود را به مانیتور نزدیک می کنید صفحه شروع به پرپر زدن می کند. یا در بعضی موارد هنگامی که موبایل در حال زنگ خوردن است این مشکل به وجود می آید. راه حل این مشکل بسیار ساده است و کافی است که وسایل الکترونیکی را از لپ تاپ یا کامپیوتر خود دور کنید. اما اگر این کار را کرده اید و مشکل شما حل نشده است ادامه مطلب را که مربوط به تعمیر مانیتور است را حتما مطالعه کنید.

یکی دیگر از دلایل چشمک زدن صفحه لپ تاپ و کامپیوتر تنظیمات خاصی است که یا به طور پیش فرض مناسب با سیستم شما تنظیم نشده اند، یا با نصب برنامه ها و نرم افزارهای مختلف تغییر می کنند و ممکن است باعث چشمک زدن یا پرپر زدن صفحه لپ تاپ و کامپیوتر شما شوند. برای رفع این مشکل دو راه دارید که هرکدام را جداگانه توضیح می دهیم.

 

مقالات مرتبط:

ostad.hamrahblog.com